Direktlänk till inlägg 25 oktober 2007

Finns det inget roligare i livet,..

Av Frida Wetterling - 25 oktober 2007 22:56

... än att plugga? Känns som det är de enda mitt liv går ut på nu. Vännerna frågar vad jag gör och ska göra ihelgen och jag svarar att jag ska plugga ?! :S Väldigt tråkigt är det och jag är mycket trött på det. Men bara en vecka kvar nu sen praktik i 6 veckor :) Ska bli väldigt roligt att komma ut och få träffa sina VFU-elever!


Vad händer annars då? Jo, skrev min Ekologi tenta idag och jag tror det gick bra :D Känns underbart bra! I helgen kommer min älskade syster till mig på lördag och vi ska äta gott samt umgås tillsammans. Sen blir det att plugga på söndagen.

På fredag ( i morgon) ska jag träffa mitt hjärtegull och vi ska till hans bror, fru och deras lilla Viktor. Länge sedan jag träffade dem, så det ska bli väldigt kul titta på Idol och äta god mat :)


Tisdag har jag nästa tenta i Kemi :( och på fredag  hemtenta i fysik. Fast ska på Winnerbäck på onsdag med Frida, Emma L och Emma T, det ska bli skönt att få tänka på något annat än bara plugg för några dagar. Sen nästa lördag kommer mina föräldrar upp till mig :)


Nu har jag betalat 300kr till Åre resan. Som vi drar på v.5 2008, lärare + Emma :D Min underbara ems ska också med dit ! Jag blev så himla glad när jag fick reda på det, vi kommer ha så otroligt roligt. Vår första resa tillsammans, men inte vår sista sa vi i kör häromdagen :D


Neej, sängen ropar dock utan min Andreas i sängen!


Sov gott,

Kisses

Frida

 
 
Carro

Carro

26 oktober 2007 11:03

oooh då får du skriva ner det receptet till mig! :)

http://carolinenordens.blogg.se

 
Carro

Carro

26 oktober 2007 15:02

tack så mycket gumman :) ja gör det, nyfiken hur det ser ut hos dig med. nä, edt är inte för privat, bara inte så underhållande :P haha..
ja gör det, skulle vara gott o testa på! ha en bra helg. btw, tillsammans med andreas igen? ;)
saknar dig! PUUSSS

http://carolinenordens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wetterling - 8 februari 2008 21:55

Av Frida Wetterling - 8 december 2007 11:39

Se ironin i testet jag skrev förra inlägget... Har man inget bättre för sig så är det alltid roligt att fylla i saker om sig själv!! Men att tro på det är väl liiiite att ta i :) Så kära läsare, tro inte på det ;)   Nu ska jag snart bege mig till st...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 23:45

Har man inget bättre för sig så får man försöka i allafall :)  Test: Är du normal?Man ska ha under 30 kryss för att vara normal( ) Jag har dragit ut 3 eller fler tänder.( ) Jag har brutit något ( ) Jag har börjat blöda väldigt mycket. ( ) Ibland önsk...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 22:53

Jag måste bara skriva snabbt om idol :) Härligt, min favorit från uttagningarna VANN:D Marie Picasso. Har tyckt om denna 29-åriga brud sen hon var med i BB. Nu fick hon verkligen sin revanch för Big Brother. Hon är så jordnära och ärlig människa. Snä...

Av Frida Wetterling - 4 december 2007 19:18

Ja, nu börjar jag bli fri från denhär dumma och onödiga sjukdom. Aldrig roligt att vara sjuk, speciellt inte när man inte har tid... Så ska tillbaka till min kära femteklass på Vallåsskolan i morgon och ha mina sista 1,5vecka där. Andra roliga saker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards