Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

Så fin dikt

Av Frida Wetterling - 30 oktober 2007 21:33

..Vissa människor älskar man så innerligt att man får ont bara vid tanken att förlora dem..

Alltid
När natten lägger sig
Tänker jag
Att hur skall det gå
Utan dig


Människor
Strävar ofta efter godhet
Inte du
Du föddes med den
Utan Ondo


Du
Har aldrig någonsin sårat
Aldrig någonsin
Det har jag gjort
En gång för mycket


Hur
Skall jag orka ensam
Utan dig
Att mornar stiga upp
Varje morgon


Alla
Som fått träffa dig
Är överens
Bättre människa finns inte
Finaste Du


Jag
Hoppas att dina år
Blir fyllda
Av dina fria önskningar
Dina minnen
Låt mig vara kvar

Få uppleva alla de åren

Vid din sida


Snälla
Stanna alltid hos mig
Stanna kvar
Du är världens bästa
Mitt älskade hjärta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wetterling - 8 februari 2008 21:55

Av Frida Wetterling - 8 december 2007 11:39

Se ironin i testet jag skrev förra inlägget... Har man inget bättre för sig så är det alltid roligt att fylla i saker om sig själv!! Men att tro på det är väl liiiite att ta i :) Så kära läsare, tro inte på det ;)   Nu ska jag snart bege mig till st...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 23:45

Har man inget bättre för sig så får man försöka i allafall :)  Test: Är du normal?Man ska ha under 30 kryss för att vara normal( ) Jag har dragit ut 3 eller fler tänder.( ) Jag har brutit något ( ) Jag har börjat blöda väldigt mycket. ( ) Ibland önsk...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 22:53

Jag måste bara skriva snabbt om idol :) Härligt, min favorit från uttagningarna VANN:D Marie Picasso. Har tyckt om denna 29-åriga brud sen hon var med i BB. Nu fick hon verkligen sin revanch för Big Brother. Hon är så jordnära och ärlig människa. Snä...

Av Frida Wetterling - 4 december 2007 19:18

Ja, nu börjar jag bli fri från denhär dumma och onödiga sjukdom. Aldrig roligt att vara sjuk, speciellt inte när man inte har tid... Så ska tillbaka till min kära femteklass på Vallåsskolan i morgon och ha mina sista 1,5vecka där. Andra roliga saker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards