Direktlänk till inlägg 1 december 2007

Dålig uppdatering, jag vet

Av Frida Wetterling - 1 december 2007 11:39

Länge sedan jag skrev här, men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men får väl försöka hålla det uppdaterat, med tanke på att vännerna klagar ;)


Jag har nu gjort 3 av 6 veckor på praktiken. Förskolan gick väldigt bra och var svinkul. Nu är jag i en femteklass och det går väl också ganska bra. Klassen är en väldigt go klass, men de har svårt att visa respekt för vuxna/lärare. Har börjat fundera några gånger om jag verkligen ska läsa till lärare, men sen när man upptäcker att de barn som får mig att fundera, är precis likadana mot alla som kommer in i klassen. Så egentligen är det inget för mig att fundera över.

Jag har även klarat mina tre tentor som jag tjatat om i några tidigare inlägg :D Kemi, Ekologi och Fysik, UNDERBART är det rätta ordet. Nu har jag "bara" en kemi tenta efter mig från våras, skönt om n ågot men vill ha den gjord också.


Idag ska jag jobba och sen åker jag nog hem till hbg :) Ska festa med Psan (Carro) Inte träffat henne på väääldigt länge, så det ska bli himla roligt verkligen!! Får se om man stöter på några vänner i Helsingborg också idag, hoppas!!


Nej, nu ska jag väl ta tag i mitt liv och göra något vettigt....

p.s vad jag vet och förstår så har min bästis det VÄLDIGT bra i SÄLENs kyla :D Såå glad för hennes skull, verkligen! Saknar henne dock, men till nyår blir det SÄLEN :D d.s

Kisses

Frida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wetterling - 8 februari 2008 21:55

Av Frida Wetterling - 8 december 2007 11:39

Se ironin i testet jag skrev förra inlägget... Har man inget bättre för sig så är det alltid roligt att fylla i saker om sig själv!! Men att tro på det är väl liiiite att ta i :) Så kära läsare, tro inte på det ;)   Nu ska jag snart bege mig till st...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 23:45

Har man inget bättre för sig så får man försöka i allafall :)  Test: Är du normal?Man ska ha under 30 kryss för att vara normal( ) Jag har dragit ut 3 eller fler tänder.( ) Jag har brutit något ( ) Jag har börjat blöda väldigt mycket. ( ) Ibland önsk...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 22:53

Jag måste bara skriva snabbt om idol :) Härligt, min favorit från uttagningarna VANN:D Marie Picasso. Har tyckt om denna 29-åriga brud sen hon var med i BB. Nu fick hon verkligen sin revanch för Big Brother. Hon är så jordnära och ärlig människa. Snä...

Av Frida Wetterling - 4 december 2007 19:18

Ja, nu börjar jag bli fri från denhär dumma och onödiga sjukdom. Aldrig roligt att vara sjuk, speciellt inte när man inte har tid... Så ska tillbaka till min kära femteklass på Vallåsskolan i morgon och ha mina sista 1,5vecka där. Andra roliga saker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards