Direktlänk till inlägg 6 november 2007

när man minst anar

Av Frida Wetterling - 6 november 2007 21:12

... händer det något man inte trodde skulle ske... Vet inte riktigt vad jag menar och vad jag ska skriva om för tillfället.

Hade 3 tentor på 8 dagar och jag tror att jag klarat alla tre :) Känner mig grymt stolt över mig själv och skulle bli väldigt förvånad om jag misslyckades på någon utav dem

Nå vad har mer hänt i mitt tråkiga och alldagliga liv? Hälsat på familjen i helgen, sagt hejdå till bästisen:/ lite vemodigt känns det. Är sjukt glad för hennes skull men jag kommer att sakna henne. Men vi ses till nyår :)


Har praktik nu i 6 veckor. Förstår ni hur långt det är ? Men det ska bli väldigt roligt. Kommer dock vara väldigt trött om kvällarna och man kommer att tappa all bekantskap, känns det som... Men det går bra för tillfället, är på Vallgårdensförskola bland 1-2åringar :) Väldigt roligt verkligen ! 1,5 vecka kvar sen är det 4 veckor på Vallåsskolan i en femteklass.

Nåväl, nu kallar soffan så jag kan få vila min onda mage :(


Tycker om min Andreas, väldigt mycket!!


Fridis, du kommer ha det SVIN kul :D Kommer sakna dig och jag älskar dig du är bäst ! Vi två ALLTID!


KISSES

Frida

 
 
Carro

Carro

7 november 2007 10:33

Ojoj tre tentor på 8 dagar lät mycket det. håller tummarna för dig att de gick bra på alla då :)

http://carolinenordens.blogg.se

 
Matilda

Matilda

20 november 2007 19:43

aaaaw ni e så sööta.. :D ilike.. :D

http://malmsjo.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Wetterling - 8 februari 2008 21:55

Av Frida Wetterling - 8 december 2007 11:39

Se ironin i testet jag skrev förra inlägget... Har man inget bättre för sig så är det alltid roligt att fylla i saker om sig själv!! Men att tro på det är väl liiiite att ta i :) Så kära läsare, tro inte på det ;)   Nu ska jag snart bege mig till st...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 23:45

Har man inget bättre för sig så får man försöka i allafall :)  Test: Är du normal?Man ska ha under 30 kryss för att vara normal( ) Jag har dragit ut 3 eller fler tänder.( ) Jag har brutit något ( ) Jag har börjat blöda väldigt mycket. ( ) Ibland önsk...

Av Frida Wetterling - 7 december 2007 22:53

Jag måste bara skriva snabbt om idol :) Härligt, min favorit från uttagningarna VANN:D Marie Picasso. Har tyckt om denna 29-åriga brud sen hon var med i BB. Nu fick hon verkligen sin revanch för Big Brother. Hon är så jordnära och ärlig människa. Snä...

Av Frida Wetterling - 4 december 2007 19:18

Ja, nu börjar jag bli fri från denhär dumma och onödiga sjukdom. Aldrig roligt att vara sjuk, speciellt inte när man inte har tid... Så ska tillbaka till min kära femteklass på Vallåsskolan i morgon och ha mina sista 1,5vecka där. Andra roliga saker...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards