Alla inlägg under november 2007

Av Frida Wetterling - 16 november 2007 22:17

Min skrivare är JOBBIGARE än jobbigast. Vilket i-landsproblem :P

I morgon tjejmiddag = mat, lekar, festa, supa :D Underbart! Sen en go utgång med brudarna.


Fixade kemitenta :D Har inte fått svar på de andra två, men hoppas verkligen!

Två veckor av praktiken är färdig, underbart. Fyra veckor kvar i skolan nu. Men det ska nog gå bra.


Frida är i Sälen nu och jag SAKNAR henne. Vet att hon har det über bra, så jag kan vara lugn. Love you sweetheart...


Många människor är patetiska och jobbiga.... haha! (internt)


Mys i morgon, längtar! Ses då girls!


Kisses

Frida

Av Frida Wetterling - 16 november 2007 22:17

Min skrivare är JOBBIGARE än jobbigast. Vilket i-landsproblem :P

I morgon tjejmiddag = mat, lekar, festa, supa :D Underbart! Sen en go utgång med brudarna.


Fixade kemitenta :D Har inte fått svar på de andra två, men hoppas verkligen!

Två veckor av praktiken är färdig, underbart. Fyra veckor kvar i skolan nu. Men det ska nog gå bra.


Frida är i Sälen nu och jag SAKNAR henne. Vet att hon har det über bra, så jag kan vara lugn. Love you sweetheart...


Många människor är patetiska och jobbiga.... haha! (internt)


Mys i morgon, längtar! Ses då girls!


Kisses

Frida

Av Frida Wetterling - 6 november 2007 21:12

... händer det något man inte trodde skulle ske... Vet inte riktigt vad jag menar och vad jag ska skriva om för tillfället.

Hade 3 tentor på 8 dagar och jag tror att jag klarat alla tre :) Känner mig grymt stolt över mig själv och skulle bli väldigt förvånad om jag misslyckades på någon utav dem

Nå vad har mer hänt i mitt tråkiga och alldagliga liv? Hälsat på familjen i helgen, sagt hejdå till bästisen:/ lite vemodigt känns det. Är sjukt glad för hennes skull men jag kommer att sakna henne. Men vi ses till nyår :)


Har praktik nu i 6 veckor. Förstår ni hur långt det är ? Men det ska bli väldigt roligt. Kommer dock vara väldigt trött om kvällarna och man kommer att tappa all bekantskap, känns det som... Men det går bra för tillfället, är på Vallgårdensförskola bland 1-2åringar :) Väldigt roligt verkligen ! 1,5 vecka kvar sen är det 4 veckor på Vallåsskolan i en femteklass.

Nåväl, nu kallar soffan så jag kan få vila min onda mage :(


Tycker om min Andreas, väldigt mycket!!


Fridis, du kommer ha det SVIN kul :D Kommer sakna dig och jag älskar dig du är bäst ! Vi två ALLTID!


KISSES

Frida

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards